Kucing Nak Bunuh Korang

Percaya atau tak, sebenarnye kucing kesayangan korang terlibat dalam satu konspirasi untuk membunuh korang. Diorang pun tak dapat tolong korang, sebab tu memang dah jadi tabiat diorang. Tak percaya? Cuba tengok tanda-tanda ni…. kalau kucing kesayangan korang ade sikap-sikap macam ni, baik korang hati-hati..huhu :haha:

kucing-parsi-1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

111 thoughts on “Kucing Nak Bunuh Korang

  1. :jahat: rentetan fitnah terbaru dr admin untuk menjatuhkan reputasi kucing sebagai baby peliharaan yg paling glamer di dunia….

  2. aq ade kuceng tapi aq pernah tengok kuceng aq korek lubang macam gambar nie…
    baik aq brjaga-jaga…. :tidur: :jahat: :bye:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge