Kucing yang Gagal jadi Kucing

Macam biase la, mesti ade jugak post pasal kucing-kucing ni. Nak Tahu kucing ni gagal jadi kucing?? Jom tengok koleksi gambar ni =) lol

cat_fail_1

alamak, kantoi pulak nak ambil ikan ni..huhu

Adeh, giler besor mulut budak ni

ahh…camne nak makan?? huhu

Ingat boleh jadi tarzan jab

eh…malu la…jangan amik gambar

cak!! sape kate aku dah gemuk!!

Eh,…macam sedap je kaktus ni

Aduh, mane plak cicak ni pegi??

lepas kan aku!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

27 thoughts on “Kucing yang Gagal jadi Kucing

  1. ….oitt :terkejut: ..mmg ngeri aa kceng2 tuh :jahat: :jahat:

    ….tp ape pon,,rilekk aa,,sbgai bhn lwak kn..trgelak gk ak bila mnghyati gmbar2 neh,,haha3 :ketawa: :ketawa:

    ….tksih aa bg ak trnganga2 nie,haa..haha3 :ketawa: :ketawa:

    ..hmm kjam la plak rse,adehlaa :merajuk: :merajuk:

  2. Kesiannnn…………. :merana: :merana: :merana: :merana: :merana: :merajuk: :merajuk: :merajuk: :merajuk: :merajuk: :merajuk: :jack: :jack: :jack: :jack: :jack: :jack: :jack: :jack: :korek: :korek: :korek: :korek: :korek: :korek: :korek:

  3. macam mana kucing tuh boleh tersangkut kat tali tuh… kesian… cepat2 leraikan dia… anjing nih pun satu.. pandai2 duk nak makan kepala kucing nih… haha…

  4. :jahat: :jahat: :jahat: :jahat: :kyu: :kyu: :kyu: :kyu: :nangis: :nangis: :nangis: :nangis: :nangis: :nangis: :nyayi: :nyayi: :nangis2: :nangis2: :nangis2: :huhuhu: :huhuhu: :huhuhu: :huhuhu: :dsadas: :dsadas: :kyu: :kyu: :kyu: :kyu:
    @ zik:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge