Sushi dolphin.

Siapa peminat sushi? pernah makan sushi dolphin? pernah tengok cara – cara diorang mendapatkan daging ikan dolphin? hihi. siapa yang takut darah, sila jangan tengok.. nanti muntah darah pulak.

japanesewhalersevil7

74656070_KK007 whale

Japan-Blunted Harpoons

japanesewhalersevil4

japanesewhalersevil3

japanesewhalersevil2

japanesewhalersevil1

128792

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

29 thoughts on “Sushi dolphin.

  1. :huhuhu: kesiannyerr… :marah: korang x der bende lain ke nak makan… :panic: x dapat trima kenyataan…tidakk!!!…dah lah sushi tu…skrang takut nak makan sushi :dsadas:

  2. hmm..xtahu lak aku ade dolphin sebesar 2…gile bapak besar..msti byk shushi leh dihasilkan..tp aku ni krg minat mkn ikan besar2..rse mcm org jer..huhu..lgpon..proses hasilkan ni nmpk cm kotor..myb sebab terlalu besar kn..tp bile dh siap shishi tue nmpk cm sedap lak..
    :korek: :kenyang: :fikir: :ooo:

  3. salam…
    ciannyer dolphin 2…
    aq ase kt jepun 2 de msalah kbuluran telampauo kowt…

  4. ade ke patot dolfin yg comel 2 dorang bley makn?!ish3..,x patot btol la dorang ni.kejam thap gaban.
    bek korang makn ikan mas je,bru la jd kaya..

  5. :jahat: Tak patutlah bunuh dolphin. Dolphin ni haiwan yang baik, comel dan tak mengancam manusia. :study:

  6. :jahat: :jahat: :jahat: waaa….knapa bntNng kesukaan teman di bunuh sedemikian rupa???!!!!sunggup kejam…hukhukhku :marah: :nangis3: :nangis3: :nangis3: :panic: :panic: :marah:

  7. emh2…ape laa owg japon nehh..cian kt dolphin tohhh,,,,, tao tak..gler ape??????????????????????????? :jahat: :jahat: hah??????? dolphin tu pom nk idop gak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :marah: :marah: :panic: :panic: :panic: hentikanlah weiiiiiiiii……aq mintak kt korg sumerrrrrr demi nilai kemanusiaaaaaaaaaaaaaaaaaaann!!!! :nangis2: aq akan tegakkan keadilannnnnnn :super:

  8. Ermm paten diorg ni : lagi susah nak dpt, lagi pelik, lagi kotor, lagi mencabar, lagi segalanya yang org tak sangka, lagi teruja diorg nak makan.. :bye:

  9. ….DOLPHIN BAGAIKAN NADI & NYAWA BAGI ALAM LAUTAN….

    Jepun antara salah satunya negara moden yg maseh memburu paus secara besar2an, utk lauk mantah sebagei makanan harian. Walo pun da dapat bantahan dari Green Peace, ditakuti paus bisa akan kepupusan, kalo ngak ada kawalan, namun ngak diendahkan. Kalo ngak silap yg neh ikan Paus Dolphin. Selain tuh orang Eskimo dari kawasan Alaska dan Siberia, cara buruan maseh kuno, bukan sebagei komersel, koq hanya sebagei bahan asli makanan harian utk memanaskan badan… :sd:

    :comel: :ketawa: :kenyang: :lala: :panic: :dsadasccc: :confused:

    Apakah koq karna nak memanaskan badan, orang Jepun suka makan benda mantah berdarah, sebab tuh badan orang Jepun sentiasa panas. Tambahan pula
    pompuan Jepun lagi cepat panas dan suka yg panas2. Hahaha… :sd: Cara penyejuknya mandi dlm kolam2 pompuan Jepun. Maseh panas lagi..?? Kalo anda berani dongakkan kepala buka molot luas2 dan tadah macam pompuan Jepun tuh, tunggu aja bom2 asli Jepun gugor dari langit Jepun. Sanggup ngak…?? :dsadas:

    :marah: :confused: :haha: :nangis2: :kyu: :peluh: :huhuhu:

    Kawah gunong berapi bawah tanah bumi Jepun da cukop panas. Maseh gak cukop panas lagi..?? Nah Tohan da keluarkan seket2 api kawah gunong berapi bawah bumi Jepun tuh. Da terlebeh panas pula da..?? Nah Tohan da siram air Tsunami na menyejukkan orang Jepun. Maseh ngak cukop sejuk lagi..?? Hahaha…. :haha: Nah kebocoran reactor logi nuclear Jepun tuh da bisa menyejukkan terus orang2 Jepun…. :dsadas:

    :marah: :haha: :ketawa: :lala: :super: :haha: :nangis3: :nangis2: :confused:

    Pluto the planet of Tranformation, Revolution, Nuclear Power, Sex and Death da menunjukkan taringnya. “Poseidon” the Sea Lord – the Earth Shaker and Tsunami tuh, koq sebagei agennya jua. Agaknya koq karma sumpahan bumi dan lautan Jepun da mengena semula batang hidong Jepun… Percaya gak.. :dsadsad: ??… “Dolphin” adalah satu2nya hewan mamalia terpintar dilaut, termasuk ikan paus, salah satunya “Killer Whale”. Ikan2 neh dianggap bageikan “nadi dan nyawa bagi lautan”. Da banyak mamalia neh diburu dibunuh tanpa kawalan…. :haha:

    :ketawa: :haha: :terkejut: :nangis3: :nangis2: :panic: :peluh: :huhuhu:

    Berulanya Jepun da jadi padang jarak padang tekukor, tewas dlm Perang Dunia Kedua WWII. Da hampir 64 tahun Jepun bisa bangkit semula, da jadi antara negara termaju didunia. Apakah at age @ 65 years neh Jepun setelah bergegar semula, mengalami peristiwa sejarah hitamnya yg kedua, bisa bangkit semula kali kedua..?? Our first I-Ching The Book Of Changes ends at age 64 years. At age 65 years will be our second Life Cycle.. Pandang,dengar dan lehat… Jepun negara pertama matahari terbit. Putaran bumi siang dan malam secara anti-clockwise, koq bermula dari Jepun. Cobak renongkan, koq sejauh mana kesan2nya pada kita..?? Jangan panik ya… :dsadasccc: :dsadsad: :dsadas:

    Sekian… Hohoho… da lari topik neh, da caca-marba…
    Mohon diampon ya, permissi….. :dsadasccc:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge