Iklan Lif yang Kreatif

Zaman sekarang, dekat lif pun orang letak iklan. Kuasa pengiklanan ni memang tinggi terutama kalau lif tu berada di tempat-tempat yang berpotensi. Jom kita tengok antara iklan-iklan yang kreatif pada lif.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

12 thoughts on “Iklan Lif yang Kreatif

  1. wow..aq suka iklan wolkswagen tu…ha…jaga jarak kenderaan anda…saya x pe..sb sya drive kereta sorong jer.hakhakhak!!!!!!! :menari:

  2. kat malaysia boleh je buat gini… tapi pastu ada la yg timgulkan isu tak puas ati nanti… huhu sangat kreatif ok.. selain itu, leh mencantikkan pemandangan mata yang memandang :nyayi: :lala:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *