Celcom Jahat…haha

monkey_1-1

Video-video ni membuktikan betapa jahatnye celcom….Korang tak caye??? Tengok video ni…

VIDEO celcom 1

VIDEO celcom 2

VIDEO celcom 3

haha…Ape-ape pun aku sayang sangat kat celcom broadband aku, walaupun kadang-kadang aku tak puas hati dengan servis dier,tapi kalau takde celcom broadband…takde la blog ni…hoho

Gambar dari: perisik-rakyat.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

20 thoughts on “Celcom Jahat…haha

  1. sy Ske celcom… :comel: dlm htan pun rgkaian x trjjas. kwn2 yg gne digi & maxis jelez giler. skrg diorg sume gne celcom… hahahahaha…. baik punye promote! :menari:

  2. aku tak suka celcom……..aku suka maxis broadband, kalau xder maxis broadband tak ade la aku nak baca blog ni

  3. mxs cam lahanat kt cni..padehal dkt je ngn pncawang..kebanyakkan kt semua pakai clcm…digi pun sama bangang gak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge