Duit Bersepah-sepah

Bukak je peti besi tu, pastu duit terus keluar macam air…hehehe :jahat:

Tengok lagi gambar

link: moillusions.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

25 thoughts on “Duit Bersepah-sepah

  1. lawa gile bambar ni… dulu aku rajin gak buat koleksi gambar macam ni. Kalau tak silap aku carik dalam google tajuk 3d Chalk Art.
    cube lah… sure jumpe lagi gempak… kekeke

    just untuk dikongsi bersama. Thanks
    Kreuger®

  2. :fikir: kalo duit banyak tu..pa nk buat?
    :peluh: sakit kpala pkir…bgus hdup sederhana drpa byk duit mcm dlm gambar tu…

  3. :teruja: seronok nyer kalau ada banyk duit tapi bukan duit kita :jahat: :lala: minta cikit bolih
    :hi:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge