Manusia Jadi Cair Bila Suhu Dunia Meningkat?

Orang cair ni merupakan simbolik kepada isu pemanasan global yang menyebabkan ais kat kutub utara jadi cair. Untuk menarik perhatian orang ramai mengambil risalah mengenai isu tersebut, seorang pemuda dari Red Cross Argentina mencairkan dirinya kat tepi pejalan kaki ni. ( kalau tak buat macam ni mesti takde orang nak ambil risalah tu)

Mereka menyeru orang ramai menggunakan pengangkutan awam, memyimpan air, mengguna semula beg-beg plastik dan jimatkan sumber tenaga secara maksimum,

+ Cruz Roja (Red Cross) Argentina

via comunicadores

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

34 thoughts on “Manusia Jadi Cair Bila Suhu Dunia Meningkat?

  1. Pingback: martialarts.com.my
  2. :terkejut: weyh kowg~!

    akoo dah tao cene dy wat!!

    sebenarnye dy sangat semporna,
    ari tu dy nampak aku, n truz dy cair… :ketawa:
    akoo dgn ase kecian, akoo pon tawarkan dy jd duta kempen akoo..

    :jahat:

  3. yg biru tu apo eh? lilin kor? gilo tahan pusat mamat ni maso lilin cair.. :bye:

  4. Da terasa perubahan iklim / stuktur / pemerintahan dunia.
    2010 was year of the hot dramatic unpredictable Tiger,
    bermula dgn global warming & berakhir dgn severe frost..
    We are now in 2011 year of the passive spiritual Rabbit
    but so many revolutions and transformations…. :haha:
    Approaching 2012 year of the aggressive mighty Dragon,
    Let’s see the Draco head is still unfinished eating it’s tail….

    :bye: Will 21/12/2011 be the End-Time as predicted by the Mayan..????.. :dsadasccc:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge