Sayuran Berupa Binatang

Diorang ni macam takde keje je main dengan makanan, tak pasal-pasal macam-macam jenis sayur dapat kita tengok..macam ikan la, itik…khinzir pun ade..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

34 thoughts on “Sayuran Berupa Binatang

  1. :super:
    memang orang pintar n bijak…mcm2 bentuk boleh dibuat…nak masak pun mcm tak jadi sebab sayang sangat……

  2. :jahat: tarak punya keja ka???
    tpi…kreatif…..perlu tngktkn lg kreativiti anda :study:
    berusahe :jalan:

  3. :teruja: :teruja: :teruja: :teruja: :teruja: :teruja: :teruja: nk tgk kreativiti diorg pasnie…hehehe

  4. :kenyang: urmm yumm yumm..tapi aku tetibe kesian bila makanan tu dia ukir bentuk oink oink.. dah jadi cam haram pulak nak makan.. :confused:

  5. :comel: :comel: :comel:
    eeee comel… :teruja: :teruja:
    nak sekali makan terus..hahahaha :hi: :hi: :fikir:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge