Pemandu Bus Express Boleh Pandu Sambil Tonton Video!!!

Ni la akibatnya kalau bawak bas tanpa rasa tanggungjawab, tak pasal-pasal nyawa orang lain tergadai. Aku ade sorang member yang fobia naik bus, bila aku tanya kenape, dia cakap takut excident. Aku gelak je. Pastu aku cakap bukan semua bus macam tu, dah takdir bas tu excident. Saje nak sedapkan hati.

Tapi HAkikatnya!! Pemandu Bus Express Boleh Pandu Sambil Tonton Video!!!

p/s: Tiket bus nak mahal giler, bawak pun laju giler

Terima Kasih ibnuddin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

13 thoughts on “Pemandu Bus Express Boleh Pandu Sambil Tonton Video!!!

  1. hehe pemandu tu xleh tahan kot tgk pmpn duk gelek2 dangdut tu..tp cam xptt la kaitkan dgn masalah ni dgn isu gambar bas sani tu..driver tu bkn tgk video tp sbb terlelap

  2. sedih sial tngok mangsa2 bas exspres uh .. :nangis2: ase cam nax sepak2 jexh pemandu bas uh. . :jahat:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge