Robot Menari? Gempak Nih..!!

     

Pernah tak korang dengan tentang robot perempuan yang boleh menari? Hmmmm..tentu tak pernah kan? Kalau korang nak tahu, sebelum nie ada robot yang pernah dicipta dengan kebolehan menari. Robot ini dikenali dengan nama robot HRP-4C tetapi, kekurangan robot ini adalah, ia hanya boleh menggerakkan bahagian atas tubuhnya sahaja, dan robot terkini yang telah di upgrade pula boleh menggerakkan kaki dan bahagian punggungnya, menari dan juga menyanyi seperti manusia biasa..camne? Canggih kan?

     

Kalau camni la rupa gayanya, 10 tahun lagi, tak dek la manusia yang nak jadi penari, sebab robot-robot pun sekarang dah pandai menari dah..jadi watpe nak upah manusia menari dengan bayaran mahal? Ye tak? Dahla dengan mengupah robot seperti ini, percuma je, just perlu ada robot sendiri aje,,dah tu boleh menari straight sampai malam lagi tu, kalau penari manusia mesti diorang letih menari sampai malam..ye tak..?? Hohohohohhhhh…

     

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge