Wang Kertas Baru Dilancar

PM merasmikan pelancaran wang kertas baru hari ini. Kebanyakan atau semua not rasanya telah ditukarkan kepada rekabentuk baru. Duit RM20 pun ada kembali dengan menggunakan warna lama iaitu warna keemasan.

Kalau nak tengok duit2 baru tersebut tunggulah bila dah ada kat pasaran nanti atau leh je tukar kat bank. Hehe. Tapi kalau ikutkan berita, duit baru ni akan ada mulai pertengahan tahun depan kecuali duit RM50 yang memang kita tahu dah ada dalam pasaran.

Untuk nak tengok rekabentuk baru bagi not2 yang ada, jom tengok gambar di bawah k:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

One thought on “Wang Kertas Baru Dilancar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge