Kerusi-kerusi Rekabentuk Moden Dan Pelik

Biasanya kerusi ni rekabentuknya sama je, mari kita tengok design yang berbeza seperti di bawah:

Yang ni siap ada rumput lagi, nak bagi selesa masa duduk:

Yang ni memang pelik, haha:

Konon kononya magik:

Yang ni plak tinggi giler, mau rasa gayat ni:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

16 thoughts on “Kerusi-kerusi Rekabentuk Moden Dan Pelik

  1. :study: lepas dikaji.. kerusi last tu mcm kerusi pengadil untuk badminton xpun takraw..
    hehe..
    ape2 pun yg comel kerusi “come to papa”.. kui3..

  2. saya masih tak faham camne kerusi yang “konon-kononnya magik” tu bole stabil. memang hebat lah diorang buat

  3. @ luqman hakim:
    orng gempal ada jga yang sesuai dngn kerusi di ats nie mcm rmput tu cma mok kaci besar sikit.,..hekhekhek :ketawa: aku minat kerusi yang pertama tu..ganjil btul.. :fikir:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *