Kucing Bersayap di China

EFG5042

CERITA 1

Sebenarnya, fenomena kucing bersayap ini bukanlah yang pertama kali. Anak kucing ni sebenarnya dilahirkan normal kemudian mula tumbuh bulu membentuk sayap.

Saintis percaya bahawa ia disebabkan mutasi gen dari bahan kimia semasa dalam kandungan ibunya..Walaubagaimanapun sayap tu tak menggangu kehidupan anak kucing tu.

kucing-parsi-bersayap2

CERITA 2

Seorang Nenek bernama Feng yang tinggal di Kota Xianyang, Propinsi Shaanxi,China, mempunyai seekor kucing jantan yang istimewa.

Kucing tersebut mempunyai sepasang sayap sepanjang sekitar 10 cm.

“Pada awalnya terbentuk gumpalan, kemudian tumbuh dengan cepat dan membentuk sepasang sayap dalam masa satu bulan”, nenek Feng menjelaskan.

Ada yang kata, tu bulu kucing yang tumbuh pada musim sejuk….tak tahu la tu tapi korang boleh baca sendiri kat Kucing Bersayap : Sejarah & penyebab

Sumber:

P/s: bestnya ade kucing cam ni, unik….kucing paling unik yang penah aku bela – ada 8 jari

82 thoughts on “Kucing Bersayap di China

  1. Mr. Cuz says:

    harge kucing ni mesti xmhal kan coz plik sgt…
    klu mhal mesti kucing tu blh terbang punyer la…hehehe

  2. Adney says:

    Sangat comel.. :teruja:

  3. Shifaa says:

    kalau dier berkawan dengan burung takpe…kalau dier makan abis la…he

  4. mancai says:

    salam singgah, huhuhu memang sempoi…

  5. Shifaa says:

    singgah2 la selalu :hoho:

  6. dilot says:

    eh yeke..baru tau..hehe…tp comel2 la kucing tu..

    nasib baik kucing ku tak mcm tu….

  7. zikr says:

    cantik kucing tuh… :teruja: …

  8. AdikSinga says:

    Hmmmm.ntah ntah dae dumpul bu tu pastu die tampal bior memanjang……………… :korek: :jalan:

  9. ~MyWa~ says:

    t0mei tanat2..
    huhu..
    :teruja:

  10. Some time before, I did need to buy a good car for my business but I didn’t earn enough cash and could not purchase something. Thank God my dude adviced to try to get the loans at reliable bank. So, I acted that and was satisfied with my bank loan.

  11. ct says:

    wah comelnye…mcm pari2 kucen la…teruja!!! :teruja:

  12. paeja says:

    :comel: :comel: waaa cute jgk kucen klau ada sayap..ala2 angle gtu..pastu ada tongkat sakti..emm cam cite pari2 lak.. :menari: :menari: :menari: :menari:
    :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi:

  13. are~in says:

    waa ~ comeyl2..kiut gilow :comel:

  14. FATINEE says:

    comeelnye..i love cat

  15. sky.eragon says:

    kucing bersayap susah nk dipercayai, :confused: :study: jumpa lagi :bye:

  16. Ali ridha says:

    kalau aku kumpul kucing bnyk2.
    leh ke aku kucing aku ada sayap……………..

  17. sha decade says:

    nk wt sup kucing bsayap plakk :teruja:
    sup sayap burung dh slalu huhuhuh :jahat:

  18. siti raifana rahim says:

    mestilah????? :ding:

  19. Terasa nak bagi komen, komen la cepat.. Kiteorang nak tahu ni.Apa komen anda?? …

  20. mestilah????? :study:

  21. secret says:

    anda pernah trfikir tak kucing2 tu suma tringin nk terbang, yela tngokla cam brung,rama2 n suma haiwan ada sayap leh trbang…..kecian kucing2 tu :waa: :nangis2: :nangis: :huhuhu: DAN :ketawa:

  22. sorfina says:

    cute nya :comel: :comel: :waa: :hi: :menari: :teruja: :tidur: :lala: :ding: :ding: :fikir: :fikir:

  23. herie says:

    pernah dengar tak pasal burung tak bersayap.. :ketawa:

  24. AkmalHakim says:

    comelnye kucing ada sayap!!! 😀 :comel:

  25. ahmad suffian says:

    :hi: suka sangat!!!!!!!!!!
    :comel: kalo dapat seko best nih
    :merajuk: tapi mana nak dapat?
    :huhuhu: ermmm
    kempunan la..

  26. oden says:

    Terasa nak bagi komen, komen la cepat.. Kiteorang nak tahu ni.Apa komen anda?? … :lala:

  27. haidzir84 says:

    kucing ni kacuk dengan burung ke kelawar???

  28. Rajdev says:

    Tanda-tanda dunia sampai ke penghujungny le tuu

  29. virus says:

    aq setuju sangat2…. :comel:

  30. sOoooour says:

    klu jual mahal ni…

  31. laila says:

    :fikir: macam mana kucing boleh ada sayap.

Leave a Reply

Your email address will not be published.