Aduhhh..Ketatnyer…

Seorang pengantin perempuan sedang disiapkan oleh mak andam.Malangnya,kasut untuk perkahwinannya telah hilang. Nasib baik adik perempuannya ada sepasang kasut dan Meminjamkan kasut itu kepadanya.Macammana pun kasut itu sempit dan tak berapa muat untuk dipakai oleh pengantin perempuan. Sebab dah tak ada kasut lain, maka terpaksalah pengantin perempuan memakai kasut tersebut.Sepanjang majlis itu pengantin perempuan terpaksa menahan sakit, tapi dia
masih dapat mengontrol kejelitaan ditengah majlis itu.
Sebaik tamat majlis bersanding, pengantin lelaki dan perempuan masuk ke dalam bilik tidur. Perkara pertama yang hendak dibuat oleh pengantin perempuan ialah menanggalkan kasut milik adiknya itu.Kakinya pedih tak tertahan. Ketika itu keluarga lelaki dan perempuan berada tidak jauh dari bilik tidur mereka.Alangkah terperanjat mereka bila mendengar bunyi suara perempuan mendengus dan mengerang kesakitan dari bilik pengantin. Tiba-tiba terdengar pengantin lelaki berkata, Osshh! Ketatnya! Keluarga kedua belah pihak tersenyum mendengar kata-kata pengantin lelaki.Ibu pengantin perempuan dengan bangga berkata kepada keluarga sebelah lelaki, Kan saya dah cakap, anak perempuan saya tu masih dara lagi….. Tak berapa lama kemudian terdengar pengantin perempuan menjerit kesakitan. Pengantin lelaki berkata, Akhirnya dapat juga cabut. Jangan takut sakit sikit je sayang. Kedua-dua keluarga bertambah hairan bila terdengar pengantin lelaki berkata, Mari cuba yang satu lagi. Yang ni abang rasa mesti lebih ketat. Jangan takut, kita buat perlahan-lahan. Sayang, tahan ye. eluarga kedua belah pihak berpandangan kehairanan……….
ahak..ahak…ahak……

moral: kena ler…standby…kasut kahwin 2 ker..3 ker….. Tak ler kalut macam kejadian di atas….

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

9 thoughts on “Aduhhh..Ketatnyer…

  1. …. EH2 BESONYA…??? PENGALAMAN MALAM PERTAMA ….

    Pahang terkenal dgn kehebatannya, negerinya yg terbesar diMalaysia
    Barat, kaya dgn hasil hutan balaknya. Malah Orang2 Pahang disegani
    kerana semuanya beso2, seleranya beso, kereta beso, rumah beso,
    minum teh tariknya gelas beso, malah segala2nya beso2 belaka….

    Ada sorang penguasa balak dari Pahang berurusan niaga di KL. Di KL
    dia pendapat pujian dan idaman pompuan2 KL kerana maklumlah orang
    kaya Taukeh Balak dari Pahang. Maka berkenalan dia dgn sorang gadis
    diKL. Pujian Si-Gadis KL : “Wah…., smart hebatnya abang ni.” Jawabnya
    lagak : ” Eh mesti le kan abang ni orang Pahang”. Pujinya lagi : ” Besonya
    kereta abang ni.” Jawabnya megah : “Eh mesti le kan abang ni orang
    Pahang suka yg beso2..” Tanyanya pula : “Abang tinggal dihotel beso
    5 bintang ya..?” Jawabnya bangga : ” Eh mesti le kan abang ni orang
    kaya Pahang mestilah tinggal dihotel yg beso2.” Pendeknya dia berasa
    megah bangga dgn segala kekayaannya dan kebesaran2nya…

    Nak jadikan cerita dah berkenan hatinya, akhirnya berkahwinlah pemuda
    pahang tuh dgn gadis KL ni. Tibalah saat Malam Pertama yg dinanti2kan.
    Kerana seleranya beso, Malam Pertamanya hajatnya diraikan diHotel beso
    bertaraf 5 bintang :

    Apabila Si-Suami memulakan nya : “Eh2… ngape beso nya ni…???”

    Jawab Isterinya selamba : “Kan orang Pahang suka yg beso2… Saya
    pun orang Pahang juga bang. Kan abang orang Pahang suka yg beso2″….

    Kelohan Si-Suami : ” Oooo… Patut le rasanya longgo… Tak sangka ya,
    rupanya kita ni sama2 orang Pahang, suka yg beso2…” … :dsadasccc: :dsadas: …

    Rupa2nya isterinya asal orang Pahang tapi dah lama menetap di KL…

    ( Jangan marah ya… bapak2 / ibuk2 orang Pahang. Mohon diampon….
    Cerita neh gue dapat dari sahabat baik gue orang Pahang…. :dsadsad: )
    Peace…. :dsadasccc: …..

  2. …… CARA KATAK JANTAN
    NAK MEMIKAT KATAK BETINA ……

    Katak oh Katak mengapa kamu panggil hujan?
    Macamana aku tak panggil hujan, Ulo nak makan aku..
    Ulo oh ulo mengapa kamu nak makan Katak?
    Macam mana aku tak Katak, memang makanan aku….

    Katak oh Katak mengapa kamu panggil hujan..??
    Macamana aku tak panggil hujan, Abang Katak panggil aku…
    Hahaha… rupanya Ulo pun faham tujuan Katak panggil hujan.
    Kali ini Ulo ta jadi makan Katak, kasi chan Katak na kawin….

    Lepas hujan parit2 dipenuhi air celah2 semak pokok keladi…
    Bermula irama mengorat sahut menyahut antara Katak2 …
    Bageimana bunyi Katak Jantan na memikat Katak Betina..??
    Bageimana bunyi tanda setuju Katak Betina pada Katak Jantan..??

    Hahaha…. bergego bunyi permintaan Katak Jantan da na sangat…
    Cepat le ayang oi : ” Se-Rounddd… Se-Rounddd… Se-Rounddd…” :sd:
    Hehehe…. berdebo jawapan dari Katak Betina tengah buka seluwo…
    Alaaa… Sabo le abang oi : ” Wait2…. Wait2…. Wait2…. Wait2….” :dsadasccc:

  3. Hohoho… Naseb baik Katak Jantan tuh ngak bercula,
    Kalo gak Katak Betina da menjerit keperitan : Oh Tidak…
    Katak Jantan tuh emang jujor kalo minta satu round,
    tetap satu round. Walo satu round tapi bebaloi karna
    bermula dari senja hingga pagi besok baru selesai… :sd: :dsadas:

    Hahaha… kita da biasa dengar Ulo yg makan Katak.
    Tapi ada satu Katak Betina amat berlaenan sekali…
    Katak Betina neh hanya makan Ulo Jantan sahaja..
    Walo Ulo Jantan tuh berbisa namun ditelannya jua…
    Koq Katak Betina apa dan Ulo Jantan apa tuh..?? :dsadasccc: :dsadasccc:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge