Antara Soalan Bodoh Yang Kerap Ditanya

* Anda berader di stesen bas dan rakan anda ternampak sambil bertanya: “Tunggu bas ke?”
Anda harus menjawab: “Taklah aku tengah tunggu helikopter, lambat plak ari nie ye”

* Anda hendak pergi ke bilik mandi untuk mandi dan rakan sebilik anda bertanya: “Ko nak mandi ke?”
Jawab : “Taklah aku nak pi main lelayang kejap, ko nak join?

* Anda sedang menulis surat dan rakan anda menegur: “Aik? tulis surat nampak?”
Jawab :”Oh ye ke? aku tak prasan ah…tangan aku bergerak sendiri”

* Anda sedang makan nasik dan orang tegur: “Makan nasik?”
Jawab : ” Mata ko buta ke per? Kan aku tengah minum teh ais nie?”

* Anda baru pulang dari kerja dan jiran anda bertanyer: “Baru balik dari keje?”
Jawab : “Taklah, saya dari rumah, nak pi keje lah nie…opis saya dah pindah kat rumah..dan rumah saya dah pindah kat opis”

* Anda sedang sibuk buat kerja dan rakan sepejabat menegur: “Eh kau sibuk ke?”
Jawab : Takyah jawab, peratikan muker dia pastu kompang siket pipi dia.

* Anda sedang menonton tv ceriter melayu, rakan anda datang lalu bertanyer: “Eh citer melayu ke?”
Jawab : “Bukanlah, nie kan citer Otromen Taro menentang Raksaser dari Planet X…ko tunggu jap nanti otromen kuar”.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

5 thoughts on “Antara Soalan Bodoh Yang Kerap Ditanya

  1. …Soalan Bodoh DiTanya Depan Kawan Ramai
    & Soalan Malu DiBukak Depan Kawan Ramai…

    :super: :korek: :dsadasccc: :dsadas: :menari: :nangis2:

    Ada sebuah kereta sekawan ada lelaki ada pompuan, dlm perjalanan pulang
    utk beraya kat kampong. Ntah silap makan masa saho tadi, ada sorang suruh
    cari cepat dan renti kejab kat stesyen minyak. Kawan yg tunggu akan bertanya :
    “Apale nko buat tadi, lama sangat daaa…??” Jawablah : “Ala ngape nko tak nak
    datang tolong tadi..?? Kerja meracun membaja sorang2 bukannya senang…”

    :lala: :kenyang: :sd: :haha: :terkejut: :confused:

    Aaaa… dah lega pun… Laaa… patutle dlm kereta aircon tadi ada gas beracun
    yg dah boco. Soh dan kelam kabut seketika tapi sorang pun tak berani nak bukak
    mulot bertanya sapalah yg dah buat hal neh…??? Tau2 ada sorang yg suruh cari
    stesyen minyak cepat2 aja. Ropa2nyer dia tu lah yg ampunya angkara…

    … :jahat: :ketawa: :fuh: …

  2. LOlol..kelakar dan agak mengjengkelkan..ko tau x sebab soalan2 bodoh ni masyarakat kita ni ramah mesra..kalau kita avoid semua soalan2 serupa ni then..xda sama menyapa..nk tegur pn susah..just think positif skit..memg lepas xda org nk tegur ko dah..silap2 makan penampor xD

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge