Awal dan Akhir Perkahwinan

Awal Perkahwinan


Isteri : “Jom kita pergi shopping”
Suami : “Jom..dari duduk rumah, bosan plak..”
Pertengahan Perkahwinan
Isteri : “Jom kita pergi shopping”
Suami : “Abang penat laaa..Ayang pergi sendiri laaa..naik lrt ke..drive
ke..teksi ke..”
Penghujung perkahwinan
Isteri : “Jom kita pergi shopping”
Suami : “apa shopping moping..?..aku kompang kang….”

***

Awal Perkahwinan


Isteri : “Hari ini kita makan kedai ye..”
Suami : “OK..no problem..”
Pertengahan Perkahwinan
Isteri : “Hari ini kita makan kedai ye..”
Suami : “Awak tak boleh masak ke ?”
Penghujung perkahwinan
Isteri : “Hari ini kita makan kedai ye..”
Suami : “awak nikah je lah ngan mamak kedai tu…”

***

Awal Perkahwinan


Isteri : “Ayang mengandung..”
Suami : “Abang tak sabar nak lihat anak kita..”
Pertengahan Perkahwinan
Isteri : “Abang tolong buat susu anak..”
Suami : “Abang mengantuk laa..ayang buat laaa..”
Penghujung perkahwinan
Isteri : “Cuba awak tegur anak tu sikit..”
Suami : “Haiii..anak awak..memang ikut mak…gerenti bengong nyer…”

***

Awal Perkahwinan


Isteri : “Ayang masak, abang kemas rumah ye..”
Suami : “OK..no problem..”
Pertengahan Perkahwinan
Isteri : “Ayang masak, abang kemas rumah ye..”
Suami : “Saya penat, awak ajelahh yang buat..”
Penghujung perkahwinan
Isteri : “Ayang masak, abang kemas rumah ye..”
Suami : ” apa kata awak masak, awak kemas, awak buat sumer…saya nak kuar ngan maid kita yg baru ni….”..

***

Awal Perkahwinan


Isteri : “Sempena hari jadi saya, abang nak hadiahkan apa ?”
Suami : “Apa yang ayang inginkan..”
Pertengahan Perkahwinan
Isteri : “Sempena hari jadi saya, abang nak hadiahkan apa ?”
Suami : “Setiap tahun saya berikan…tak cukup lagi ke ?”
Penghujung perkahwinan
Isteri : “Sempena hari jadi saya, abang nak hadiahkan apa ?”
Suami : “kompang nak ?”…

***

Awal Perkahwinan


Isteri : “Ayang tak pandai masak..”
Suami : “takpe, biar abang masak..”
Pertengahan Perkahwinan
Isteri : “Ayang tak pandai masak..”
Suami : “masak jer la apa2 jer..”
Penghujung perkahwinan
Isteri : “Ayang tak pandai masak..”
Suami : ” bakar je lar dapur tu…”…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

6 thoughts on “Awal dan Akhir Perkahwinan

  1. :lala: :ketawa: :sd: :kenyang: …
    :dsadasccc: :lala: :bye: :confused: :dsadas:
    :lala: :tidur: :haha: :jahat: …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge