Bush Takbur

Satu hari,,George W Bush telah datang ke KL untuk wat lawatan dan melancong sekali gus….

Disebabkan memang dah sifatnya yang sangat takbur dan sombong …. dia telah pun m’ngomen bangunan2 yg terdapat di Malaysia….lalu dia pun tlah berbual dengan pemandu pelancong yang merupakan warganegara Malaysia….berikut adalah terjemahan daripada perbualan diorang..

Bush:  Wow!!! Tinggi gak menara KLCC nie …brapa lama siap nie ya????

PP : ehehehe… x lama la juga …dlm 3 tahun…

Bush: I bukan ler nak sombong lah tapi nak takbur sikit… lau d Amerika 2 tahun jer leh siap tau…

Berada d depan Menara KL lagi…

Bush: Wow!!!! Tinggi Menara KL nie ya… brapa lma blh siap nie…

PP : blh lah dalam 2 tahun…

Bush: Elehhhhhhh…. kalau d Amerika … 1 tahun pon blh siap…

PP : Mesti alat korang canggih2 kan… (cilaka punya Bush..!!!!) dalam hati ler..

Berada pulak d bangunan TM ….

Bush: Wow!!! Yang nie pun blh tahan juga… tapi bangunan pa nie ya… x penah tengok lak…

PP : Yalah … semalam aku lalu kat sini xde pun nampak bangunan nie… mungkin baru semalam dibuat n trus siap kowt….

Bush: Ooooooooo…yaka… mungkin la tu…. (cilaka punya pemandu pelancong nih..!! kau kelentong aku ya…!! )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

3 thoughts on “Bush Takbur

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge