Cik Pon

Tambi baru balik daripada bermain futsal..tambi ni seorang yang penakut..Dalam perjalanan balik..dia lalu di sebuah jalan yang gelap…

tiba2 dia terbau sesuatu yang sangat wangii..Dia pun mulalah teringat tentang kisah hantu yang orang kampung dia slalu crita..

Si tambi ni pun dah ketaq teloq2..sebab takut….pastu dia ternampak seorang awek cun melecun sampai seluar dia pun melecun…

Bila dia ternampak je awek tu..dia tros lupa tentang rasa takut dia..Dia pun tegur la awek tu..”Hi Cik Adeq..Nak p mana tu?”

Awek ni pon balas..”Saya Nak ke pekan”…”Ohhh…Mai abang Hantaq..”,

“Terima kasih Bang Sebab sudi hantar”..”Ala Perkara kecik je tu..masa awek tu baru nak nek..dia teringat balik tentang kisah hantu tu…

Dia pon apa lagi..Pecutttt tros la….Bila Sampai kat pekan…dia Tengok awek tu da xdak..Si Tambi ni tros pengsan!

“Bodo Punya Laki..!Aku tak sempat naik lagi,dia dah pecut..Huisssh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

11 thoughts on “Cik Pon

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge