Ibubapa yang GAGAL

parenting_fail_part_2_1

Kalau anak bila dah besar jadi teruk, jangan salahkan anak ye. Salahkan mak bapak. Nak tahu kenape? Jom tengok gambar-gambar ni..

p/s: Jangan ajar ank korang yang bukan-bukan…haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

23 thoughts on “Ibubapa yang GAGAL

  1. Ya Allah ya tuhanku…..ya nabi ya Rasullallah…….sah sah mak die orang dah sewel tahap bebal……….mak bapak die orang tu memang dah lame hidop..memang nak mamposssss :jahat: :jahat: :jahat: :jahat:

  2. :teruja: astaghfirullah al azim…
    hem…na’uzubillah
    x tau nak kata apa…
    (heheee….) comel….

  3. kalau aku jadi macam gitu mesti dah lama aku dah mampus… :bye:
    napa lah makbapa dorang mcm gitu…tak ada perasaan kah…tak guna otak kah….betul2 tak ada perasaan betul……. :marah:

  4. yg paling best……ada ker ltk ular sawa…..dasat nyer gler….. :jahat: :jahat: :panic: :panic:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge