Kerana Kahak

Ada tiga orang lelaki suka betul berkahak..kejap kejap harghhh  ptuihhhh.!! Kejap lagi harghhhh pttuuuiihhhhh..!!!!!!!!! Sudahla berlendir, hijau..banyak pulak tu..Suatu hari, tiga lelaki nie terfikir 1 rancangan yang tak pernah dibuat dek orang..diorang nie nak berlawan berkahak. Hmmm…apa lagi ketiga-tiga mereka bersetuju dengan idea tersebut..

“Okey, aku mula dulu. Confirm korang berdua tak boleh lawan punya.” Kata A. Lalu dia pun mengeluarkan kahak yang berkapuk di kerongkongnya. HHRRRRGGGHHHHH……..KHHRRGUUUKKKKK…….PTTUIIIHHHHHHHHHHH..!!!!! Selonggok kahak hijau bertempek pada tembok. Besar duit lima puluh sen.

“Eleh..!! Ingatkan banyak..ciput jer..” kata B lalu ketawa berdekah-dekah. Sekarang giliran B pula untuk berkahak. Dia pun mengeruh-ngeruh, mengeluarkan segala kahak yang berkumpul di dada dan kerongkong nya, lalu GRRHHHDDDD…KKKHHPOOOOOOKKKK….TUUIIIHHHHH,,!! Besar muka cawan.!! Hilang terus kahak A tadi ditempeknya..

Kini giliran C pula..sambil tersenyum, C sedut kahak-kahak hujau A dan B tadi,, ZZSSRRUUTTTTTT..!! kemudian HHHGGRRKKKKKKK ( berkahak semula campur dengan kahaknya) dan PTTUIIIIIHHHHHHHH…!!! BESAR PINGGAN..!! A dan B terus pengsan..hikhikhik..!!

One thought on “Kerana Kahak

  1. Orang China dll kalo sedang enakan melantak,
    kalo ada yg kuat berkahak hehe..ngak ada sape
    yg peduli. Ngak jijik & ngak ada pantang larang…

    :korek: :terkejut: :sd: :haha: :dsadas: :marah: :nangis2:

    Orang Melayu bangsa yg beradab. Kalo sedang
    makan sapa keras kepala ingin cobak berkahak
    kuat, haha.. tunggu aja sesuatu datang melayang…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>