Kerana Kahak

Ada tiga orang lelaki suka betul berkahak..kejap kejap harghhh  ptuihhhh.!! Kejap lagi harghhhh pttuuuiihhhhh..!!!!!!!!! Sudahla berlendir, hijau..banyak pulak tu..Suatu hari, tiga lelaki nie terfikir 1 rancangan yang tak pernah dibuat dek orang..diorang nie nak berlawan berkahak. Hmmm…apa lagi ketiga-tiga mereka bersetuju dengan idea tersebut..

“Okey, aku mula dulu. Confirm korang berdua tak boleh lawan punya.” Kata A. Lalu dia pun mengeluarkan kahak yang berkapuk di kerongkongnya. HHRRRRGGGHHHHH……..KHHRRGUUUKKKKK…….PTTUIIIHHHHHHHHHHH..!!!!! Selonggok kahak hijau bertempek pada tembok. Besar duit lima puluh sen.

“Eleh..!! Ingatkan banyak..ciput jer..” kata B lalu ketawa berdekah-dekah. Sekarang giliran B pula untuk berkahak. Dia pun mengeruh-ngeruh, mengeluarkan segala kahak yang berkumpul di dada dan kerongkong nya, lalu GRRHHHDDDD…KKKHHPOOOOOOKKKK….TUUIIIHHHHH,,!! Besar muka cawan.!! Hilang terus kahak A tadi ditempeknya..

Kini giliran C pula..sambil tersenyum, C sedut kahak-kahak hujau A dan B tadi,, ZZSSRRUUTTTTTT..!! kemudian HHHGGRRKKKKKKK ( berkahak semula campur dengan kahaknya) dan PTTUIIIIIHHHHHHHH…!!! BESAR PINGGAN..!! A dan B terus pengsan..hikhikhik..!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

One thought on “Kerana Kahak

  1. Orang China dll kalo sedang enakan melantak,
    kalo ada yg kuat berkahak hehe..ngak ada sape
    yg peduli. Ngak jijik & ngak ada pantang larang…

    :korek: :terkejut: :sd: :haha: :dsadas: :marah: :nangis2:

    Orang Melayu bangsa yg beradab. Kalo sedang
    makan sapa keras kepala ingin cobak berkahak
    kuat, haha.. tunggu aja sesuatu datang melayang…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge