Lawak Giler..

1) Lubang ape yang rasanye hangat, nikmat dan nyaman?
Answer: LUBANGun pagi2, tarik selimut pas tu tido balik.

2) Minyak ape yang disukai oleh lelaki?
Answer: MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M

3) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?
Answer: Kuih salah bikin.

4) Binatang ape power Karate?
Answer: Kuda belang. Cube kira brape black belt dia ade.

5) Siape yang menemukan dompet kulit?
Answer: Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye.

6) Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?
Answer: Pintu yang ade tulis TARIK

7) Saya ade 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki…siapakah saya?
Answer: Pembohong…

8) Apa dia Jauh di mata, dekat di hati?
Answer: Usus

9) binatang tubuhnya kat kepala?
Answer: Kutu

10) Nenek sape jalannya meloncat-loncat?
Answer: Neneknye si katak.

11) Kenape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?
Answer: Sbb lelaki ni kan buaya.

12) Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?
Answer:
– Sekretari baik………………Selamat pagi tuan
– Sekretari kurang baik………..Dah pagi ni tuan

13 ) Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?
Answer: Dua-dua tak kenal korang…hehe

15) Sape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?
Answer: Tukang gali kubur

16) Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?
Answer: Tahi hidung dan Tahi telinga

17) Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?
Answer: Dua-dua kalau dah kringgg bole diangkat…

18) Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?
Answer: Mestilah kene tebang, sapen nak cabut pokok kelapa gile ape…

19) Gajah terbang dengan ape?
Answer: Dengan susah payah…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

2 thoughts on “Lawak Giler..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge