Lawak Rambut Perang

Seorang gadis berambut perang telah pergi ke sebuah kedai elektronik..

Gadis    : Saya ingin membeli TV ini..

Penjual : Sorry, barang ini tidak di jual untuk orang berambut perang..

Gadis berambut perang itu segera bergegas pulang dan terus menyembur

rambutnya. Lalu dia pergi semula ke kedai tadi dan berkata kepada

penjualnya..

Gadis    : Saya ingin membeli TV ini..

Penjual : Sorry, tidak dijual untuk orang berambut perang..

Gadis itu berfikir..

“Oh, dia masih mengenaliku’..lalu gadis itu melakukan perubahan

100% kepada dirinya. Dia memotong rambutnya dan mewarnakannya

dengan warna baru, memakai pakaian baru dan kaca mata besar.

Gadis itu menunggu beberapa hari, lalu dia pergi semula ke kedai itu..

Dia pergi ke penjual itu dan berkata,

Gadis    : Aku ingin membeli TV ini..

Penjual : Sorry, tidak dijual untuk orang berambut perang..

Kerana kecewa gadis itu bertanya..

Gadis    : Bagaimana kamu tahu aku yang berambut perang..

Penjual  : Kerana ini bukan TV tapi Microwave..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

5 thoughts on “Lawak Rambut Perang

  1. Ni lawak Bimbo….kat negara omputih orang rambut perang tu bodoh maknanya harap muka jer cantik otak takde……..so tak kira ler makwe tu rambut kaler ape tapi bila dia bodoh automatik le rambut di perang even dia botakkan pun…..huhu…sesuwei gak kot utk malaysia yg suka kalerkan rambut karat……..aku penah gak terkaler sekali ..tapi mujur ler aku ni bijak ……hehehe jgn mare……..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge