OPS Sikap: PuLaNgKaN.,!!

Pada suatu mlm Jumaat….Seorang budak bernama Mamat tengah membonceng motosikal untuk pergi ke rumah kawannya di seberang desa..

Tengah-tengah si Mamat nie doookkkk syokkkkkkk siottt bawa motor….Tiba-tiba dia terasa seram sejuk semacam….bulu romanya meremang habisss…Perasaan yg seram timbul dalam hati Mamat…siap dgn bulu ketiaknya yang panjang boleh jadi terpacak..

Jadi si Mamat nie  pun cuba la baca ayat2 al Quran yang dia boleh ingat…

Mamat : alib, bata, alib, bata…wau sin kaf alib bata..

lepas tu…,TIBA-TIBA..!!  ada sekor pontianak terjun dari atas pokok lalu naik ke atas motor si Mamat nih..

Mamat pun berteriak: OOoooiii……..opocott..MAK ENGKO !! Ya Allah…..PONTIANAK.!!  Turun…..aku kata turun..TURUN..!!!!!!!!!!

Pontianak tu langsung x layan permintaan si Mamat.. Dia dookkkk ketawa jer.:hihihiihi…hihihii…hihihii…kihhhhhhhhhh kihhhhhhhhh kihhhhhhhhhhh,,!!! mengilai ngilai..!!, dgan x pkai…helmet plak tu..

Kebetulan time mlm Jumaat tu ada roadblock OPS Sikap… Jadi ada la sorang polis ni tahan motosikal si Mamat.

Polis tue pun cakap: Oops benti benti..mintak..LESEN dengan IC yek.. dah la bawak motosikal laju-laju.. lesen L plak tu…

dah tue nie ha..nape penumpang x pakai helmet nih..??

Apa lagi..si Mamat pun naik bengang : HOoOOiiiii…pontianak..!! Harum sundal malam..!! ,kan aku dah cakap turun tadi..skang nie tak pasal-pasal aku kena saman..!!! Siap motor aku kene tarik lagi nie ha..!! Engko pulangkan motor aku…!! pulangkan…pulangkan..!!! ..

Habih la malam tue si Pontianak tue pulak yang kena belasah dek si Mamat yang terlalu sayangkan motor barunya tue.. Apalagi,menjerit meraung lah Pontianak tue sambil minta maaf dgn Mamat: Sorry brader, gua minta maaf..salah landing ler..

Mamat: aku nak balik motor aku…!!! Pulangkn..Pulangkn..!! :jahat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

3 thoughts on “OPS Sikap: PuLaNgKaN.,!!

  1. ……Pontianak Harum Sundal Malam
    PontiLanak Hangit Pengendal Malam……

    Pontianak Harum Sundal Malam tuh jarang kaco Pompuan,
    Dia hanya suka kaco orang Jantan, itu pun hanya malam
    Jumaat.. Begitu juga Bini tuh suka kaco Suami pelupa pada
    malam Jumaat. Kalo Suami tuh jejaka malang, alamat Bini
    dikebas diperaid orang. Apa sebab pada malam Jumaat..??
    Ala koq malam Jumaat tuh permintaan kaum sejenis.. :dsadsad: :dsadasccc: ..

    Kalo bermotor sorang2 malam Jumaat dibelakang terasa berat,
    itu tandanya da ada Pontianak Sundal Malam na mula menyakat… :haha:
    Kalo suami tido awal sorang2 malam Jumaat atas perut rasa berat,
    itu tandanya Bini Pengendal Malam tuh cuit hanya nak mengingat… :dsadas:

    :lala: :nangis2: :confused: :haha: :sd: :lala: :kenyang: :ketawa:

    Kalo bermotor sorang2 bulu tengkok meremang tak tentu pasal,
    itu tandanya tempat tuh berpuaka jalan tuh dikatakan keras…. :dsadasccc:
    Kalo suami sorang2 meremang menyacak neh Bini yg cari pasal,
    itu tandanya pusaka Tok Adam neh Bini nak bayar pengkeras…. :sd:

    Hahaha… :dsadsad: … Pesan TokMoh kalo gak dibayar pengkerasnya
    pusaka tuh gak bisa mujarabbb. Bener gak, buk…??? … :dsadasccc: :dsadas: …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge