Tahi…Shit…..

Pada suatu hari ali dan abu pergi memancing di sebatang sungai di pinggir kampung,sementara menuggu ikan menyambar umpan ali berkata “abu boleh tak sebutkan perkataan hujung yang aku sebut kan ini”, abu menjawab “boleh”.

ali: aku pergi ke hutan

abu: hutan

ali: untuk mencari kayu api

abu:api

ali: tiba-tiba aku rasa nak terberak

abu: berak

ali: aku pun berak dalam semak

abu: semak

ali: aku meneruskan perjalanan mencari kayu api

abu:api

ali: aku ke tempat dimana aku berak tadi

abu: tadi

ali: aku tengok tahi aku dah hilang

abu: hilang

ali: sape makan tahi aku

abu: aku

ali ketawa terbahak-bahak kerana sudah mengenakan abu yang bodoh itu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

7 thoughts on “Tahi…Shit…..

  1. so, nak jadi ali lah erk? taknak kawan r.. haha… *gurau je

    zik wrote:

    kesian..abu terkena lah pulak…. … tak nak jadi abulah kalau macam tuh…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge