Lukisan 3D Di Dinding Rumah

Hmmm…pernah tak korang tengok lukisan ala 3d di tepi-tepi jalan ataupun galeri lukisan? Sekarang, dah wujud satu fesyen baru dimana lukisan 3d nie dilukis di dinding rumah pulak bagi tujuan hiasan rumah. Tentu korang tertanya-tanyakan..cantik ke tak hasilnya nanti..

So..apa kata korang layan dulu gambar-gambar yang disediakan. Pastu kalau nak praktikkan sendiri kat rumah pun tak salah. Janji korang pandai melukis.. jangan jer lukisan 3d yang korang nak lukis, jadi lukisan 3g pulak..hahahaaa…….!!!

                              

     

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

7 thoughts on “Lukisan 3D Di Dinding Rumah

  1. tahniah kpd manusia yg penah “gedeganggg” dgn dinding tu..bole lost memory!!..excited sgt laa katakn.. :hi:

  2. tahniah juga kepada manusia yang akan di gedegannnnggggggg kan oleh lukisan 3d rumah ini… :teruja: :tidur: :ketawa: :korek2: :confused:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge