Lukisan 3D Di Dinding Rumah

Hmmm…pernah tak korang tengok lukisan ala 3d di tepi-tepi jalan ataupun galeri lukisan? Sekarang, dah wujud satu fesyen baru dimana lukisan 3d nie dilukis di dinding rumah pulak bagi tujuan hiasan rumah. Tentu korang tertanya-tanyakan..cantik ke tak hasilnya nanti..

So..apa kata korang layan dulu gambar-gambar yang disediakan. Pastu kalau nak praktikkan sendiri kat rumah pun tak salah. Janji korang pandai melukis.. jangan jer lukisan 3d yang korang nak lukis, jadi lukisan 3g pulak..hahahaaa…….!!!

                              

     

7 thoughts on “Lukisan 3D Di Dinding Rumah

  1. tahniah kpd manusia yg penah “gedeganggg” dgn dinding tu..bole lost memory!!..excited sgt laa katakn.. :hi:

  2. tahniah juga kepada manusia yang akan di gedegannnnggggggg kan oleh lukisan 3d rumah ini… :teruja: :tidur: :ketawa: :korek2: :confused:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge