Berak Obama!

Obama singgah malaysia senyap-senyap la..

:fuh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

22 thoughts on “Berak Obama!

  1. Wakaka…aku dah tgk gambar nie kat dlm forum jom bincang…wakakaka
    nak tergelak besar aku sorang2 kat depan pc nie..wakakaka…sebijik lah…yang paling lawak lagi diaorang ambik kat mana bendera amerika tue..wakakakaka sekali lagi..

    AliFs last blog post..Mari Lihat Ranking Blog Anda

  2. :marah:

    sape tipoo aku nieyh!! :panic: :waa:

    tp kan bley tahan gak obama mlayu nieyh, kurus sket jerkk…
    :teruja:

  3. hebat tul… memula aku ingat barack betul.. bila tengok komen korang baru dan melihat semula gambar tuh baru aku nampak aku pon ditipu hehehe

  4. relax laa….obama xbrany datang sini without permission ako… :fuh:

    pasny, pe2 just tnye akoo…

    kpd obama’s fans, plz admire me… :comel: :comel:

  5. :teruja: :teruja: sebijik seyh… cuma nampak kurus sangat obama nih.. kalau berisi sikit .. memang dah perfect dah tuh…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge