Pengemis Yang Jujur.

Promosi atau teknik pemasaran? atau kejujuran? Para pengemis bersaing sengit sesama mereka, dan mereka ini menggunakan teknik mereka sendiri untuk mengemis. Kalau tunggu je berapa sangat la orang yang lalu lalang hulurkan duit kan. Jadi langkah yang di ambil adalah dengan cara seperti di dalam gambar di bawah. Selamat menonton..

pengemis-1
pengemis-2
pengemis-3
pengemis-4
pengemis-5

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

16 thoughts on “Pengemis Yang Jujur.

  1. :nangis3: belajar karate pun sampai nak mintak duit kat orang..Apa kejadah TU?kesian.. :nangis2: KOMPUTER KAT RUMAH SAYA NI ROSAK.MINTAK SUMBANGKAN..KALAU TAK SAYA BOLEH MATI..HUHUHU.. :bye:

  2. hmm,,,,mcam2 ragam ekk orang zman skarang eaa,,,ish2… :malu2: :ooo:
    law kt mlaysia pn brlaku jgk mcm ni,,hai xtaw laaaa,,,huhuhuu :fuh: :confused: :merajuk:

  3. aik…cam nie nye org pun de jgk ek… :fikir: :fikir: :fikir: :fikir: :fikir: :fikir: :fikir:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge