Rahsia Kejelitaan Spesies “Kak Pon”

Dia datang..dengan lenggang lenggoknya..dia datang..dengan senyum simpulnya..dia datang..mendebarkan hatiku….

Pasti anda masih ingat lagu yang popular dengan iklan tong gas Petronas ini kan..?? Si ‘dia’ yang dimaksudkan dalam lagu ini kali ini bukanlah tong gas, sebaliknya seorang mak nyah atau lebih dikenali dengan panggilan kak pon. Dulu, badan diorang sasa,otot berketul bak jaguh angkat berat,  janggut sejemput ala ala Farid Kamil, bulu dada lebat tak kurang menggoda. Tapi kini, lurah dendam membukit tak ubah seperti JLO, punggung melentik bak punggung Aishwarya Rai, rambut kuning berkilat panjang mengurai, bulu mata lentik tak ubah seperti Ning Baizura, badan pheeewiiittt…32 35 33..kuku panjang berwarna merah tak salah seperti Pontianak lepas menghisap darah..itu lah hamba Allah yang lebih glamor di kenali sebagai ‘kak pon’ kita. Bukan nak mengumpat bukan nak mengata. Cuma nak berkongsi satu rahsia..

RAHSIA KEJELITAAN PRIMADONA MAK NYAH..

Hmmm..pasti ramai yang ingin mengetahui rahsia kecantikan diorang nie kan..maaflah introduction panjang sangat tadi, bukan apa Cuma nak bagi suspens sikit..tu jer..hohoho..setelah dikaji secara mendalam lagi teliti, ternyata rahsia kejelitaan diorang nie mudah je didapati di mana mana saja..terutama di farmasi berdekatan..rahsia tersebut adalah pil perancang keluarga atau juga dikenali sebagai pil hormone. Pil ini lah yang mengubah suara garau lelaki berubah sekelip mata menjadi lembut mendayu-dayu, serta dada pejal lelaki berubah menjadi bukit lurah dendam yang menaikkan selera ‘jantan’yang memandang.Rupa-rupanya inilah rahsia kecantikan diorang selama ini.Pil hormone ini dating dalam pelbagai jenama. Antaranya adalah Mar**lon, Ri****don, Reg**on, Yas**n, Di**e 35 dan banyak lagi jenama pil seperti ini yang terdapat di pasaran. Para saintis mencipta pil ini khas untuk wanita yang belum ingin hamil, tetapi diorang nie pulak dah mengeksploitasikan kegunaan pil ini untuk menjadi perempuan pulak..hmmmmmmmmmmmm….dunia dunia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

2 thoughts on “Rahsia Kejelitaan Spesies “Kak Pon”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge