Rahsia Rambut Cantik Kate Middleton

Wow..korang nampak tak apa yang aku nampak..? Kate Middleton dengan stail rambutnya yang sangat menarik.!! Camne dia buat rambutnya nampak macam original ek.? Tak macam hasil ‘goresan’ dan ‘contengan’ salun murahan..!!

Of course la beb..dia nie kan ratu England beb..tak mainlah salun-salun ciput..!! Ye tak..?? Hmmm..korang nak tahu tak hasil karya dan dandanan sapa yang Duchess Catherine nie gayakan pada rambutnya? Hmmm..salun nie cuma kerabat diraja dan artis-artis Hollywood yang famous-famous saja yang mampu jejak kaki diorang kat sini..

RICHARD WARD HAIR AND METROSPA..

haa…tengok tu..nama pun dah bikin gempak dah..manakan pulak harganya??? Silap haribulan..nak kumpulkan gaji setahun dulu baru boleh cuci rambut kat sini..betul tak korang? Korang nak tahu lebih lanjut lagi pasal salun terkenal nie,, tengok kat bawah nie ekk..

      

    

Sungguh profesional, kasual, dan elegan kan? Hmm..kalau sesiapa yang berminat nak ada rambut macam Kate Middleton, hmm..datanglah ke spa nie yik..?? Hiiii…  :lala:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

One thought on “Rahsia Rambut Cantik Kate Middleton

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge