Rahsia Tarzan Pakai Cawat

Suatu hari kat dalam hutan…

Monyet : Tarzan…, kenapa engkau sorang je yang pakai
cawat? Kami semua tak pakai. Ada apa-apa rahsia ke?
Tarzan : Tak ada apalah!
Monyet : Kita kan kawan baik. Takkan nak berahsia kut?
Tarzan : Aku kata tak ada…, tak ada lah!

Monyet sungguh rasa tak puas hati dengan jawapan Tarzan. So dia
pun ajak kawan-kawan dia ke pondok Tarzan dan mengintai untuk congkel
rahsia Tarzan.

Seperti biasa, sebelum mandi Tarzan mesti buka cawat dia
(itulah satu-satunya cawat yang dia ada). Bila tengok aja keadaan
Tarzan yang berbogel tu, monyet-monyet tu pun ketawa dengan berdekah-dekah.

Monyet : Patutlah dia pakai cawat. Rupa-rupanya dia malu sebab ekor dia kat depan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

3 thoughts on “Rahsia Tarzan Pakai Cawat

  1. …Kisah Asal Pertemuan Tarzan & Jane DiHutan…

    Da puluhan tahun Tarzan hidup dlm hutan. Ngak pernah jumpa
    dan kenal manusia. Hidupnya hanya bertemankan monyet2 dan
    hewan2. Sehinggalah disuatu ketika yg tak disangka2……

    Bageimana Tarzan Afrika bisa kenal ama Jane dari England..??
    Bermula Jane tersesat dihutan terkena jerat Tarzan jatoh pengsan….
    Tarzan keheranan apabila dilehatnya Jane gak ada ekor depan.
    Dihulur ekornya sangkanya Jane juga bisa tumboh ekor depan….

    Da lama dicoba namun ekor Jane gak bisa tumboh2 dari depan.
    Da kepenatan baru Tarzan tahu kenapa Jane gak ada ekor depan…..
    Hahaha… nanti sang monyet ketawakan ibuk2 koq kedap-kedip,
    Melehat Jane dan Tarzan makan pisang ibuk pula yg pengsan…. :dsadasccc: :dsadas:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge