14 thoughts on “Surat Resign Seorang Operator.

  1. wah wah wah bkn main lg eks
    erm ader saper2 kat cni bley tlg x..camne nak upload pic? tlg lah aku
    aku ni bdk baru jer xtaw pemende g

  2. betul ke ne? tengok dia punye address tu dah x jauh dari opis aku.kalo betul aku tabik spring ar ngan diaorg…berani kerana betoi :korek: pekerja kilang mmg sllu kena tindas.. :jahat: tringat zaman2 ms keje kilang dulu :nangis:

  3. cerita panas betul beb… nak crita yg agak lebih kurang sama. datuk kamarudin, tabung haji suka betul kroni. sanggup dia potong nama staf yg layak utk sesuatu jawatan ganti dengan kroni bangang dia…. ish ish ish…….

  4. Hahahaha
    Memang kelakaw habis..
    Baru nak tulis surat brenti hrini
    Esok nk kasi bos
    Thank you surat resign gempak ni..
    Kakaka
    -operator laird Prai

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge