Tiang elektrik di India.

Gambar yang dipaparkan ni tidak mengalami sebarang penambahan efek. Sebelum anda hayati gambar di bawah, cuba anda ingat kembali susuk tubuh seksi tiang elektrik di luar rumah anda. Tiang yang didirikan oleh pihak TNB tu. Cuba anda bandingkan dengan tiang elektrik dibawah ni.. Tiang elektrik di India. Sungguh tragis bukan? Dapatkah anda bayangkan betapa bertuahnya burung gagak dia malaysia ni? burung apa pembaca? burung gagak ye pembaca. hihi. Kalau di india, silap hari bulan leh sesat burung – burung yang cuba bersantai di wayar elektrik tu..

36

26

16

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

25 thoughts on “Tiang elektrik di India.

  1. tetiber ak rs nk bayang kn klu helikopter @ kapal terbang tetiber t’hempas kt sini …

    dlm slumdog millionaire der x nk tunjuk lak tiang letrik gini … hiks

  2. patut ler kat india takde
    spiderman…
    superman..
    batman…
    cicakman…
    keluangman…rupanye ne le sebabnye ek :fuh:

  3. kt india kes bunuh diri tinggi, jd pihak berkuasa letak wayar2 ni nk bg sape yg lompat, die xkn mati cepat. Diorg bg terseksa kene current dlu..haha :bye:

  4. serabut siot aku nengok…bertambah selsema aku ni…
    hihi( tengah dok bersin je dri semalam..ubt xde lak tu..tgu nk kuar mlm ni bru bli…)

  5. aku sebagai pekerja TNB pon rasa keberatan nak buat maintanance kat tiang tu… hahahaha
    aku surrender.. kakakaka :bye:

  6. bagusnya laman blog kepunyaan siapa ni (maaf tak tahu)
    banyak perkara ilmu, pengetahuan, knowledge, cerita , bari, hikayat, ceritera, cerita, dapat abg jumpa n baca n tahu. Tolong tuan punya blog ni perkenalkan abg
    TQ..jumpa laman ni masa asyik berjalan-jalan , merayau di langit tadi.

  7. patutlah org india suka makan roti canai sbb kalau nak masak jea tak perlu beli gas…tikam jea kat tiang elektrik tu…comfirm masak punya! 100% crunchy! hahahaha :ketawa:

  8. in idah tahap kritikal dah nih… tnb ..sila kasi settle… matikan letrik… buang jer semua… pastu pasang baru..hehe.. ,cakap senang lah..cuba aku buat.. mahu… setahun pun ntah boleh ntah tak??? bukan bidang ini maa… :jahat:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge