Universiti Khas untuk Ladyboy

Universiti Ladyboy ini mungkin antara yang pertama diperkenalkan dunia. Ianya merupakan sebuah universiti yang terletak di Bangkok, Thailand yang menempatkan semua golongan “mak nyah” untuk mendapatkan pendidikan tanpa sebarang prejudis atau diskriminasi.  Di universiti ini mereka bebas menjadi wanita dan menjalankan kehidupan sebagai pelajar seperti golongan yang lain. Tapi nyah dari Thailand ni semuanya cun-cun, kecil molek je. Patut la ramai lelaki yang terjatuh cinta dengan golongan nyah ni kan.  Apapun hukum alam dah menatapkan perempuan diciptakan untuk lelaki dan lelaki diciptakan untuk perempuan. Macam-macam hal… huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

16 thoughts on “Universiti Khas untuk Ladyboy

  1. gosh ! :tidur:
    tk pena tu pon de U mcm ni :korek:
    tp kn diorang smue ni lembut mngalah kn pompuan mcm kte kte ni ~ :peluh:

  2. Apaan uda di modified ngak ato ori..??
    Kalo ori koq terburai stor kunyit abang lari..
    Kalo da di modified sekali coba ulang lagi…ngak..??

    :haha: :haha: :teruja: :lala: :korek2: :terkejut:
    :teruja: :ketawa: :comel: :lala: :sd: :confused:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge