Lelaki Kacak

Apa yang korang rasa apabila mendengar perkataan lelaki kacak? Tentu anda akan terpikir tentang lelaki yang kacak bukan. Sebagai contoh seperti Aaron Aziz ke, takpun David Beckham ke dan ramai lagi. Tetapi macam mana pula mereka yang tak kacak, adakah mereka boleh jadi lelaki kacak?

Sememangnya boleh sepatutnya, sebab lelaki kacak tak semestinya lelaki tu kacak dan hensem. Mungkin juga dia seorang yang budiman dan baik hati, kita juga boleh gelarkan dia “lelaki kacak”. Haha. Senang cite, tak kisahlah rupa anda macam mana sekalipun yang penting adalah yang kat dalam iaitu hati.

Hati kena lah suci dan bersih serta putih berseri supaya hidup kita senang dan gembira. Dan yang paling penting, jaga akhlak sebagai seorang islam. Jadi marilah kita menjadi lelaki kacak k. Dan aku pula aku nak jadi blogger kacak. Hehe. Ada can tak jadi blogger kacak? Lama dah tak buat post macam ni.

Apapun, Jom Jadi Lelaki Kacak k…..

Cabaran SEO Lelaki Kacak ini dianjurkan oleh Earncent.com dan ditaja oleh SEO Apps, Bluedianthus.com, Muaz Lelaki Kacak, Ohcikgu.com, BloggerWanita.com, Cyza Sector, LelakiAcai.com Sabreehussin dot com, Abrablog.com dan AhmadFaizal.com.

27 thoughts on “Lelaki Kacak

  1. ^___^ join Rakan Blog . com pun anda akan jadi kacak….hahahaha
    p/s:nak ajak join rakanblog.com ..exchange website utk bantu membantu sesama bloggers….sila join tanda sokongan .TQVM

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge