Restoran Konsep Hospital

Sebuah restoran berkonsepkan hospital dibuka kat Riga, Latvia dan dinamakan “Hospitalis“. Hiasan dalaman, pekerja termasuk servis dia semuanya menggunakan tema kedoktoran. Bayangkan la, korang nak makan pun rasa macam nak bedah orang. Korang jugak boleh pilih nak makan kat mana, contohnya kat bilik pembedahan ataupun bilik sakit jiwa.

Pemilik restoran ni sebenarnya seorang doktor tempatan. Aku rase dia memang minat giler dengan bidang dia ni sampai nak makan pun macam nak bedah orang…hehe. Klau aku makan kat sini ok je sebab aku memang bercita-cita nak jadi doktor dulu…..kalau korang pulak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

36 thoughts on “Restoran Konsep Hospital

  1. wakakaka…bijak2…bestlah.
    itu kalau restoren..
    ko pernah dgr pasal penjara kristal kat
    Austria…lagi best..semua lengkap..
    banduan kat dlm tue mcm raja..
    boleh suft internet lagi..
    wakakakaka..lawak2.

    AliFs last blog post..Mari Lihat Ranking Blog Anda

  2. Pingback: martialarts.com.my
  3. kang klw ambulan salah anta hospital cene? :terkejut:

    matiii la mangsa kejadian bab xdapat diselamatkan…
    :huhuhu:

    tp yg pasti, dy mati kekenyangan…haha :ketawa: :ketawa:

  4. aku makan kat hospita takpa tapi tandas dia fuh…. gila berkilat… takut tak jumpa pintu keluar je la lepas masuk tandas tuh

  5. fuhh…teruja gler…rse cam nak p mkn kt ctu jerr…aku mmg ska bnda yg berkaitan keBIOan ni…wuhh…teruja…teruja…

  6. gilerk ah jmban ue. :terkejut: ..ats bwh kri knan cmin..ssh nk smbunyik la lau nk wat operasi sulit!!!!! :bye: :bye:

  7. ye laa..singa kn skrg mkan beskot chpsmore je kn2.. :ketawa: :ketawa: :ketawa: :menari: :menari: :menari:

  8. bengong2 sumer :korek: :korek: :korek: :korek:
    sakit otak…hahahaha :jalan: :jalan: :jalan:

  9. :fuh: best mkn kat situ.terutama kerusi yg mcm katil tu,boleh gerak2,aq makan smbil langga :hi: org lah.haha :kenyang:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *