Rumah Kaca Yang Cantik Dan Moden

Mari kita tengok rumah2 kaca yang cantik yang ada di seluruh dunia, yang ni ada kat Sepanyol:

Kat Jepun ada:

Yang ni pun cantik juga, ada kat Belanda:

Kat perancis pun ada gak ni:

Kalau nak tengok rumah yang diperbuat daripada kaca secara keseluruhannya, tengok yang ni:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

14 thoughts on “Rumah Kaca Yang Cantik Dan Moden

  1. haha!! wak pe pasang langsir??hehehe…
    macam ni la baru jimat sebab kalau pagi je pergh! terang berderang rumah,!! dan pereompak pon takut nk menceroboh sebab tak sempat nk masuk dah nampk muka..haha!

  2. sorok apa tu bro??haha! ni kalau nk tido malam ni susaH! :jalan: :tidur: :teruja: :jahat: :bye:
    zik wrote:

    alamak , kalau rumah macam nih …susah juga nak sorok mana2 pun nampak jugak… adoyai…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>