Seni Tembikai

senitembikai12

Ala…gambar-gambar kat atas ni dah biase tengok kat kenduri kahwin…Okay, jom tengok yang luar biase lak…

Macam sedap kan..yum..yum

Yang ni paling geli, ade sape-sape nak try??

9 thoughts on “Seni Tembikai

  1. safar says:

    :teruja: wah menarik tembikai.nak makan yang nga-ngatu.

  2. Anep says:

    wow…cantiknyer ukiran tembikai tue..
    nnt aku nk kahwin aku nk suruh wt cam 2 leh??
    ade brand..hahahaha

  3. d|n says:

    mesti x d org yg sanggup mkn..hehe :jalan:

  4. Tuah says:

    sedap nih… suka makan lidah tuh.. haha… :menari:

  5. senawangboy says:

    :korek: :korek:
    makcik aku salu buat kat hotel….

  6. Ross says:

    …. :comel: :comel: hehehehe…btol2 bt ak trpaku aaaa,, :teruja: :teruja: :teruja:

  7. AdikSinga says:

    Siap ade bunge Ross kat tembikai tu…hohoho :ketawa:

  8. ainun says:

    tak leh blah yang ada lidah tu…haha

  9. Ramli says:

    suka yg muka org tue..nampak ganas ja

Leave a Reply

Your email address will not be published.