‘J’ Untuk Jepun

japan1

Nak pergi bercuti ke Jepun? Jangan lupe plak melawat  ‘Shell House’ ni. (Walaupun korang tak mampu pegi sane tengok gambar pun ok ape..hehe.

Shell house ni terletak kat tengah-tengah hutan Karuizawa, daerah Nagano, Japan.  Rumah ni berbentuk  ‘J’ dan direka tahan pada musim sejuk dan juga panas. Rumah ni dikatakan rumah percutian yang sempurna bagi sape-sape yang nak menikmati alam semulajadi tanpa meninggalkan kehidupan moden korang.

Via: Designboom

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

9 thoughts on “‘J’ Untuk Jepun

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge