Kenangan dahulu.

jalan-bukit-bintang

Kuala Lumpur sekarang penuh dengan kemajuan. Bangunan tinggi – tinggi.. Berwarna warni dengan ragam manusia. Sekarang kuala lumpur penuh dengan kunjungan, siang mahupun malam. Mesti ada antara kita yang belum pernah tahu wajah disebalik kemegahan yang ada sekarang kan? Bagaimana wajah kuala lumpur yang dahulu nya? Bagi yang pernah mengalami zaman – zaman tu, boleh la share kat ruangan komen kan? bagi anak muda yang belum pernah tengok tu, kat sini ada la serba sedikit gambar hitam putih yang memaparkan wajah kuala lumpur sebelum dibangunkan dengan warna warni yang ada sekarang ni.. Selamat menonton. :super:

hospital-besardataran-merdekalake-gardenmasjid-jameqmuzium-negarapetaling-streetbukit-aman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

22 thoughts on “Kenangan dahulu.

  1. bagus gak gambar nie untuk budak2 yang nak cari maklumat tntang KL :dsadasccc: bleh ar tngok aq sokong :menari: ……. aq pon ada cket sedih :nangis: sebab pejoang tanah air yang :bye: telah berjoang :super: demi negara tercinta :comel:

  2. Skrang jalan bukit bintang ade banyak bangunan tingi-tingi…..ade banyak mall….shoping….tak lupe juge bohsia….penyamun…..mahluk asing…..setan bogel dan bapak ayam dan lain lain….teruknye KL….. :bye: :jahat:

  3. waaaaa kagum jugak ni. :teruja:
    sires teringat time blaja sejarah mase form 5 dulu.. :study:

    hihihi..
    moderator page ni bagus! :menari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge