Rumah Berbentuk Sarang Burung?

Pernah makan sarang burung tak? Ok, mesti ada yang pernah makan atau ada juga yang tak pernah. Tapi, ada tak yang pernah tengok atau tinggal dalam rumah berbentuk sarang burung? Mari kita tengok kat bawah ni k:

Korang rasa apa yang dalam rumah tersebut? Mari kita tengok yang kat dalam punya, jangan terkejut pulak:

Persekitaran rumah pada waktu malam, memang cool, cam camping je:

Gambar lain:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

9 thoughts on “Rumah Berbentuk Sarang Burung?

  1. dalam.. nampak selesa habis… luarr. sarang burung yang besar… dont judge book its cover… :comel: :comel:

  2. kalau dah siap nanti, jangan lupa ajak yied.. nak duduk gak… hahahahaha

    titan wrote:

    hoho..ingat nak buat satu la nanti kat kampung..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge