Rekabentuk Apartment Dengan Dinding Bilik Boleh Gerak

Pernah tak jumpa bilik dalam apartment yang boleh berubah saiz atau luas? Ini saya nak tunjuk kat bawah, apartment yang mempunyai dinding boleh gerak atau alih supaya kita boleh modify luas dan saiz bilik. Sila tengok contoh, kreatif tak?:

Cuba tengok dinding yang kat tengah tu, boleh digerak bila2 masa ikut suka penghuni apartment:

Penghuni tengah syok melihat laptop (update blog kot.. hehe):

Ruangan yang boleh diubah saiz, memang menarik dan kreatif.. ada2 je orang zaman sekarang ni:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

10 thoughts on “Rekabentuk Apartment Dengan Dinding Bilik Boleh Gerak

  1. Kalo digunakan dlm rumah ato pejabat cukop cantik menarik.
    Ringan adjustable mengikut citarasa daya kreatif cara susunan…

    :lala: :lala: :ketawa: :haha: :marah: :nangis3: :nangis2:

    Kalo diguna oleh Si-Pencari Makan koq lari semua pelanggan,
    Datang Crew 999 : Haaa tuh dia…!!! Ngak bisa lagi cari makan… :dsadasccc: :dsadasccc:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge