Bila dah Tak suka Mandi

Kalau dah tak suka mandi, tak payah cakap…tengok muka pun dah tahu tak suka mandi…hehehe.. Ape-ape pun korang dah mandi belum?

Tolong, Kucing Jadi Tawanan Monyet

Sebenarnye, ni adalah kisah benar dimana seekor anak kucing terperangkap dalam sangkar babun ni. Entah macam mane pulak, babun tu minat nak buat anak angkat. Pastu terpaksa la anak kucing ni terima…sedih betul ceritanya…huhu

Kucing Bersayap di China

CERITA 1 Sebenarnya, fenomena kucing bersayap ini bukanlah yang pertama kali. Anak kucing ni sebenarnya dilahirkan normal kemudian mula tumbuh bulu membentuk sayap.