Perkhemahan secara Kreatif

Jadikan perkhemahan korang lebih mudah dan kreatif. Kalau dulu nak pasang khemah pun amik masa 5 jam, sekarang tak sampai 5 minit pun dah siap. Jom tengok design khemah-khemah ni…

Restoran atas pokok

Satu lagi design restoran kat atas pokok yang di inspirasikan dari kepompong rama-rama dan juga berdasarkan impian zaman kanak-kanak, cerita dongeng dan imiginasi. Restoran ni cuma ada 18 tempat duduk dengan lebar 10 meter dan setinggi 12 meter.

Ape korang Boleh Buat dengan Pokok

Pokok sebenarnya ade banyak kegunaan, tak semestinya bagi oksigen kat manusia je. Pokokjuga boleh digunakan sebagai sebagai perabot dalam rumah, sculpture, tempat duduk, tangga, rak dan sebagainya

Rumah Atas Pokok

Rumah atas pokok ni terletak kat Onikawa, Jepun. Ia sebenarnye sebuah restoran yang dinamakan Naha Harbor Diner.