Transformer Optimus Prime jadi Ampaian Baju

Ape perasaan korang bila korang ade robot sebesar transformer yang dalam filem? Hehe…mesti la bangga wlaupun fungsinya hanyalah tempat pemegang ampaian baju. Ni mesti kes mak marah sebab bawak balik besi buruk..hehe

Baju daripada Daun

Design ni memang sesuai sangat bagi sape-sape yang kedekut giler nak beli kain— berjimat cermat la katakan. Bila tengok fesyen-fesyen ni teringat plak kat design pakaian orang zaman dulu-dulu sebelum fabrik tercipta. Agaknye macam mane la diorang pakai bila daun tu jadi kering…haha style pakai buang