Berbasikal atas air

Korang pun boleh buat. Sumpah, tak tipu. Cuma tambah botol air je. Tapi ingat, kalau rase berat badan korang lagi berat dari perempuan ni, jangan naik ye, nanti dah tak timbul-timbul plak.

Tempat Letak Basikal Jepun -Canggih & Smart

Fuh, Kagum betul aku dengan teknologi kat Jepun ni. Kalau korang nak tau, diorang ni suka bawak basikal sampai menyebabkan tempat letak basikal diorang ni menjadi sangat terhad. Untuk atasi masalah tu, diorang pun buat la parking bawah tanah ni.