Anne Ngasri sah jadi isteri Sumali

Pelakon Anne Ngasri dan pasangannya Mohd. Sumali Reduan akhirnya sah menjadi suami isteri selepas selamat diijabkabulkan oleh Kadi Daerah Segamat, Abdul Mutalib Abdul Rahim tepat pukul 11.10 pagi semalam. Mas kahwinnya ialah sebanyak RM22.50 dan seutas gelang tangan emas. Sumali Reduan menerima nikah dengan sekali lafaz sahaja. Majlis perkahwinan Anne… Read more

5 Bintang Hollywood Yang Cakap Diorang Taknak Bercerai Tapi Akhirnya Bercerai Jugak..

Masa depan sememangnya susah untuk diramalkan, terutamanya apabila berkaitan soal jodoh dan ajal. Begitu juga dengan 5 pasangan selebriti terkenal Hollywood yang bersumpah untuk sehidup semati dan berkongsi susah dan senang ini. Ketika di puncak kebahagiaan, diorang cakap tak mungkin akan bercerai atau bercerai bukannya satu pilihan dalam satu perkongsian… Read more

Tabiat Bertatu Selebriti Dunia

Hmm..nama selebriti-selebriti di dunia nie dah gah sangat dengan tatu dah..tatu~selebriti, selebriti~tatu..nang sinonim sangatlah kan..? Diorang nie sebenarnya nak buat untuk suka-suka aje, contohnya diorang nak pahat nama bini @ laki diorang kat badan diorang yang tegap dan montok tu..tapi bila dah bercerai, boleh pulak padam balik tatu tu dan… Read more