Kucing Bersayap di China

CERITA 1 Sebenarnya, fenomena kucing bersayap ini bukanlah yang pertama kali. Anak kucing ni sebenarnya dilahirkan normal kemudian mula tumbuh bulu membentuk sayap.

Kucing Nak Bunuh Korang

Percaya atau tak, sebenarnye kucing kesayangan korang terlibat dalam satu konspirasi untuk membunuh korang. Diorang pun tak dapat tolong korang, sebab tu memang dah jadi tabiat diorang. Tak percaya? Cuba tengok tanda-tanda ni…. kalau korang kucing kesayangan korang ade sikap-sikap macam ni baik korang hati-hati..huhu

Kucing paling Besar?

Anjing Lahirkan Anak Kucing

Apa?? Kucing dah jadi anak anjing? :terkejut: Kecoh tiba-tiba anjing lahirkan seekor anak kucing. Kejadian ni berlaku kat sebuah kampung di China.