Kegunaan-Kegunaan Lain Ubat Gigi

-Mengurangkan rasa sakit sekaligus mengubati disengat serangga dan menghindarkan dari terluka. -Mengurangkan rasa sakit sementara apabila terbakar kecil dan melecur terkena api. -Mengecilkan jerawat.Letakkan satu titik kecil ubat gigi ke … Read More

Jemaah Haji Malaysia Terima 10 Liter Air Zam-Zam Tahun Ini

Menurut Datuk Syed Saleh Syed Abdul Rahman iaitu Ketua Rombongan Haji Malaysia, Jemaah haji Malaysia yang menunaikan haji di Makkah akan menerima sebotol 10 liter air zam-zam setiap seorang pada … Read More

Pembuka penutup botol yang unik

Errr sanggup ke nak buat macam ni? Takkkkkkkkkkkkkk 🙁 Thanks Topo sebab betulkan title tadi, tersilap. Hehe

Harta Karun Dalam Perut Ikan Pari

Waaa….terkejut tengok gambar ni, macam-macam ada. Tak sangka pulak dalam perut ikan pari korang boleh jumpa harta karun….hebat tak??

Guna COKE pun boleh buat Bateri

Satu konsep model handphone yang menggunakan minuman ringan seperti COCA-COLA dicipta oleh seorang desinner ni. Uniknya, sambil pakai hp, korang boleh minum la kan. Konsep ni tak ubah macam botol … Read More

Koleksi Pembuka Botol yang Sempoi

pembuka botol sangat penting dan berguna dalam kehidupan seharian, tanpa pembuka botol agak susah untuk menikmati minuman yang terkandung dalam botol berkenaan. Takkan la nak ketuk-ketuk botol tu sampai terbukak. … Read More