Produk Amerika Yang Bukan Berasal Dari Amerika

Biasanya kebanyakkan barang atau produk-produk bagi sesebuah negara mestilah berasal dari negara tersebut.Tetapi berlainan pula di Amerika kerana terdapat lebih kurang 6 produk Amerika tetapi ia sebenarnya bukan berasal dari Amerika.Diantara produk tersebut adalah: 1.Bendera Amerika Menurut laporan daripada Persatuan Pengilang Bendera Amerika,mereka telah mengimport bendera Amerika yang bernilai USD$22… Read more

20 Panduan Pemakanan Bagi Penghidap Diabetes(Kencing Manis).

Mungkin ramai diantara penghidap Diabetes tertanya-tanya adakah mereka boleh makan makanan itu?makanan ini?Dan mungkin ada yang takut untuk memakan sesuatu.Jadi disini terdapat beberapa panduan pemakanan yang boleh diamalkan oleh penghidap diabetes.Pada hakikatnya,penghidap Diabetes boleh makan seperti mereka yang normal.Namun, harus diingati bahawa penghidap Diabetes harus mengawal berat dan kadar gula… Read more

“bisu”….

Al-kisah ada seorang perempuan bisu yang sudah pun berkahwin. Pada suatu hari, dia telah ke supermarket untuk membeli daging, tetapi disebabkan dia bisu, dia mengalami kesukaran untuk berkomunikasi dengan para pekerja di sana. Oleh itu, dia membuat keputusan untuk memanggil kashier(lelaki) masuk ke dalam bilik. Pada hari yang pertama, dia… Read more

Angelina anak halal ke haram??

:teruja: Korang ada tonton Melodi siaran Ahad lepas tak..?? Ala gosip tentang Si Angelina anak siapa tu lah..?? Nak tau, gadis tersebut adalah anak Watie Elite. Memang sah gadis remaja yang keluar di Melodi itu anak kepada Watie, tetapi dia bukan lahir secara haram. Gadis itu adalah anak halal Watie… Read more

Cara bijak untuk Tidak Dimakan

Ni la aksi lagak ngeri seekor rusa. Ada ke patut dia pergi main-main dengan geng cheetah? Yang peliknya walaupun cheetah tu siap jilat-jilat leher dia, rusa ni rilek je. Tak tahu la kalau diorang ni dah memang kawan baik kan… atau mungkin jugak cheetah ni dah kenyang..hoho