Hadiah Krismas Suri Cruise RM74,000

Dilaporkan Katie Holmes akan memberi hadiah rumah mainan Victoria yang berharga 15,000 pound (RM74,188) kepada Suri Cruise untuk hadiah hari Krismas kali ini. Rumah mainan Grand Victoria mewah itu lengkap dengan bekalan air dan bekalan elektrik dan ia dikatakan akan diletakkan di laman rumah mereka. Selain rumah mainan itu, dilaporkan… Read more

Cara bijak untuk Tidak Dimakan

Ni la aksi lagak ngeri seekor rusa. Ada ke patut dia pergi main-main dengan geng cheetah? Yang peliknya walaupun cheetah tu siap jilat-jilat leher dia, rusa ni rilek je. Tak tahu la kalau diorang ni dah memang kawan baik kan… atau mungkin jugak cheetah ni dah kenyang..hoho